Technische Hulp

Technische Assisitentie 

In het geval dat u onder garantie een service call of technische ondersteuning nodig heeft kunt ten alle tijden contact met ons opnmemen. Onze technische dienst zal op werkdagen binnen 24 uur contact met u opnemen.

Onderdelen 

Wij hebben een volledig assortiment van onderdelen voor al onze huidige Husky producten in het Verenigd Koninkrijk.

Onderdelen voor Husky producten kunnen worden gekocht bij ons onderdelenmagazijn en u kunt contact met hen opnemen via een Onderdelen aanvraag of bestellen via onderdelen bestellen

FAQ's

Waarom wordt mijn koelkast of vrieskast warm van binnen?

Is uw condensor vuil of verstopt? Schakel de koeler / vriezer uit en zie uw handleiding om de condensor te lokaliseren. Reinig deze voorzichtig met een zachte borstel. Eenmaal schoon, zet het apparaat aan en geef het aan een halve dag om terug te keren naar de juiste temperatuur. Als na deze tijd de koelkast / diepvries nog warm is, zie hoe pas ik de temperatuur.

 

Waarom sluiten mijn deuren niet goed?

Staat het apparaat waterpas? Om de deuren te kunnen sluiten moet dit het geval zijn. Gebruik een waterpas om dit te controleren, u kunt het apparaat waterpas stellen door de voeten aan de onderzijde in alle vier de hoeken te verstellen. Als het apparaat beschikt over schuifdeuren, controleer dan of de rails aan de boven en onderzijde van het kozijn vrij zijn van vuil of obstakels en nevel de rails in met een waterafstotend smeermiddel (wij adviseren hiervoor WD40 te gebruiken).


Hoe kan ik de temperatuur aan passen?

Omdat er veel verschillende thermostaat besturings elementen zijn op onze Husky kasten, kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de service afdeling 0314-362244 (optie 1: service) om uw model te identificeren en u te helpen. Of mail uw vraag door naar info@huskynederland.nl.


Mijn koelkast lekt water, wat moet ik doen?

Als de thermostaat te laag is ingesteld, kan het overtollige ijs en water het probleem veroorzaken; Over het algemeen is 3*C en hoger voldoende om te koelen wat je wilt koelen in je koelkast. Controleer de thermostaat of neem contact met ons onze Servicedienst.


Mijn vriezer lekt, wat moet ik doen?

Wanneer de thermostaat te laag is ingesteld, kan het overtollige ijs en water het probleem veroorzaken. Over het algemeen is -18 *C tot -20 *C voldoende om de inhoud van de vriezer in te vriezen. Controleer of de thermostaat correct is ingesteld. (zie: hoe kan ik de temperatuur van mijn Koelkast)

 

De zekering vliegt eruit wanneer mijn koelkast / vriezer aanslaat, wat moet ik doen?

Zorg ervoor dat uw apparaat rechtstreeks in het stopcontact is aangesloten en niet via een verlengsnoer. (Met behulp van een verlengsnoer kan de schakelaar ontbreken in uw koelmachine / vriescombinatie)


Waarom stinkt mijn koelkast?

Geen element of materiaal in uw koelkast / vrieskast zal een slechte geur veroorzaken. Controleer of producten opgeslagen in uw koelkast niet lekken of zijn gemorst? Wij adviseren u de koelkast / vrieskast grondig te reinigen wanneer uw product heeft gelekt of gemorst.


Mijn lamp is kapot, waar kan ik een nieuwe krijgen?

Onderdelen voor Husky producten kunnen worden gekocht bij ons onderdelenmagazijn en u kunt contact met hen opnemen via een Onderdelen aanvraag of bestellen via Onderdelen bestellen


Waarom gaan mijn legplanken kapot?

Dit komt door de overbelasting van planken; Controleer uw handleiding voor de aanbevolen belasting per plank voor uw chiller / diepvries


Hoe kan ik een bezoek van een monteur regelen? 

Wij verzoeken u deze tips nauwkeurig op te volgen. Indien een monteur wordt ingepland en het apparaat blijkt technisch in orde en bovengenoemde punten zijn niet in acht genomen, dan zal het monteursbezoek worden doorberekend (zie garantievoorwaarden). Wenst u bij een onverhoopt probleem met uw Husky-apparaat zo spoedig mogelijk een oplossing. Verzoeken wij u het service aanvraag formulier volledig in te vullen Service aanvraag.